دانلود فیلم ترانه کوچک من

دانلود فیلم ترانه کوچک من با کیفیت عالی

دانلود با سرعت بالا

کیفیت Full HD 1080p , 720p, 480p قرار گرفت

نام فیلم: ترانه کوچک من | کارگردان : مسعود کرامتی | موضوع (ژانر) : خانوادگی سال ساخت : 1388 | مخاطب : بزرگسال

درباره فیلم فیلم ترانه کوچک من به کارگردانی مسعود کرامتی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می&zwnj باشد. در این فیلم مسعود کرامتی، محمود جعفری، بهناز جعفری , تبسم هاشمی حائری به هنرمندی پرداخته&zwnj اند. خلاصه&zwnj &zwnj &zwnj &zwnj &zwnj فیلم

سیاوش نوجوان سیزده ساله ای است که با دیدن خوابی وارد یک ماجرا می شود. همان خواب را پدربزرگ او هم دیده است. پدربزرگ به زادگاهش می رود و سیاوش هم به دنبال او راهی روستا می شود. سیاوش در روستا متوجه می شود که پدربزرگ برای خداحافظی با اهالی روستا و موطن خود به آن روستا بازگشته است.

بازیگر

مسعود کرامتی, محمود جعفری, بهناز جعفری, تبسم هاشمی حائری

دانلود فیلم ترانه کوچک من

دانلود فیلم با کیفیت بالا,دانلود فیلم جدید ایرانی,مسعود کرامتی,محمود جعفری,بهناز جعفری,تبسم هاشمی حائری,


Comments

Popular Posts

دانلود فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم انتهای خیابان هشتم

فیلم کوتاه جاده فرعی