دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب با کیفیت عالی

دانلود با سرعت بالا

کیفیت Full HD 1080p , 720p, 480p + آنونس قرار گرفت

نام فیلم : مطرب | کارگردان : مصطفی کیایی | موضوع (ژانر) : اجتماعی

سال ساخت : 1397

درباره فیلم مطرب مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه&zwnj کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. مطرب رکورد هزارپا را زد و پر فروش&zwnj ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد. فیلم کمدی مطرب در مجموع فروش دو روز اول اکران از فیلم&zwnj های متری شیش و نیم و تگزاس ۲ که جزو پرفروش&zwnj ترین فیلم&zwnj های سال بودند هم سبقت گرفت و در صدر پرفروش&zwnj ترین فیلم سال قرار گرفته&zwnj است.

خلاصه داستان داستان این فیلم دربارهٔ یک خواننده کاباره&zwnj ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده&zwnj ها از صحنه کنار می&zwnj رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی&zwnj تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می&zwnj شود و&hellip . بازیگران

چون پرویز پرستویی در نقش ابراهیم خوش لحن ، الناز شاکردوست( زیبا خوش لحن ) ، محسن کیایی (فواد خوش لحن) ، مهران احمدی (ماشاالله مارشال) ، عایشه&zwnj گل جوشکن (نازان) حسین امیدی (شهرام) و امین مقدم (حمید پارسا) به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم با کیفیت بالا,دانلود فیلم جدید ایرانی,پرویزپرستویی,النازشاکردوست,محسن کیایی,مهران احمدی,


Comments

Popular Posts

دانلود فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم انتهای خیابان هشتم

فیلم کوتاه جاده فرعی