دانلود مستند روزبازی

دانلود مستند روزبازی با کیفیت عالی

دانلود با سرعت بالا

کیفیت Full HD 1080p , 720p, 480p + آنونس فیلم قرار گرفت

نام سریال : روزبازی | کارگردان : عادل فردوسی پور | موضوع (ژانر) : ورزشی سال ساخت : 1398 | مخاطب : بزرگسال

درباره مستند

پس از مستندهای به روز فوتبالی و برنامه پرطرفدار کلاسیکو که در سال ۹۸ توسط عادل فردوسی پور برای شبکه نمایش خانگی دوبله یا تولید شد، حالا نوبت به روایت و گویندگی مستند هشت قسمتی بارسلونا روز بازی رسیده است که قرار است در ایام نوروز در سرویس&zwnj های وی&zwnj اودی منتشر شود.

مستند روز بازی؛ بارسلونا از درون لحظاتی حساس از فصل ۱۹-۲۰۱۸ باشگاه بارسلونا با تصاویری نزدیک از زندگی بازیکنان این تیم مثل مسی، پیکه، ترشتگن و سوارز را در هشت قسمت به تصویر کشیده است. محتوای کاملاً جدید و اختصاصی این مستند که در استودیوی باشگاه بارسلونا تولید شده، دسترسی بی&zwnj سابقه&zwnj ای به لحظات خصوصی و پشت صحنه موفقیت&zwnj ها و چالش&zwnj های تیم را در اختیار مخاطبان می&zwnj گذارد. این مستندِ هشت قسمتی، با نگاهی تازه به فرهنگ و فلسفه بارسا، مسیر باشگاه و بازیکنان را در راه رسیدن به اهدافشان در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نمایش می&zwnj دهد و روایت خاص و پرکشش عادل فردوسی&zwnj پور آن را جذاب&zwnj تر کرده است.

بعد از مستندهای دیگه&zwnj گو مارادونا و فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸، این سومین مستند دوبله شده توسط عادل فردوسی&zwnj پور است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می&zwnj شود و تماشای آن از طریق سرویس&zwnj های وی&zwnj اودی مانند فیلیمو امکان پذیر است.

دانلود مستند روزبازی

دانلود فیلم با کیفیت بالا,دانلود فیلم جدید ایرانی,دانلودفیلم,ورزش,عادل فردوسی پور,


Comments

Popular Posts

دانلود فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم انتهای خیابان هشتم

فیلم کوتاه جاده فرعی