دانلود فیلم آشفتگی

دانلود فیلم آشفتگی با کیفیت عالی

دانلود با سرعت بالا

کیفیت Full HD 1080p , 720p, 480p + آنونس قرار گرفت

نام فیلم : آشفتگی | کارگردان : فریدون جیرانی | موضوع (ژانر) : اجتماعی سال ساخت : 1398 | مخاطب : بزرگسال

لینک دانلود فیلم بعد از اتمام اکران عمومی و عرضه آن در شبکه نمایش خانگی، قرار داده خواهد شد

خبرهای جدید از آشفتگی

پس از تجربه موفق &ldquo خفه گی&rdquo فریدون جیرانی &ldquo آشفته گی&rdquo را کلید زد &ldquo آشفته گی&rdquo جدیدترین فیلم جیرانی است که اول اسپند ماه در تهران کلید خورده و هم اکنون فیلمبرداری آن در لوکیشنی حوالی شمال تهران ادامه دارد. در این فیلم بهرام رادان برای اولین بار با جیرانی در نقشی بسیار متفاوت همکاری می کند. همچنین مهناز افشار پس از ٧ سال دوباره مقابل دوربین این کارگردان قرار گرفته است. &ldquo خفه گی&rdquo فیلم قبلی این کارگردان که فضای متفاوتی نسبت به آثار قبلی او داشت، با استقبال بسیار خوب مخاطبین و منتقدین در اکران عمومی و جشنواره فیلم فجر روبرو شد.

بهرام رادان درباره فیلم تازه فریدون جیرانی نوشت: آشفتگی تازه ترین فیلم فریدون خان جیرانی را شنبه شب تماشا کردم، در کنار فضای عجیب و بدیع فیلم، شجاعت آقای جیرانی در به تصویر کشیدن لحظات و شخصیت های کاملا متفاوت با جریان روزمره سینما، در روزگاری که بیشتر فیلمسازان به خصوص همنسلان ایشان علاقه به تکرار مکرارت دارند،ستودنی است.

اولین پوستر رسمی « آشفته&zwnj گی» فریدون جیرانی در حالی امروز منتشر شده که تصویر مهناز افشار که نقش اصلی زن این فیلم این روی آن دیده نمی شود و تنها نامش در بین بازیگران قرار گرفته. مهناز افشار در واکنش به این اتفاق نوشت:« اما من وجود دارم، هنوز نفس می کشم و هنوز هستم. ولی من خودم را سانسور نمی کنم» . این طور که به نطر می رسد وی به دلیل مهاجرت و مسایلی که اخیرا به وجود آمده است (شرکت در برنامه مسابقه پرشین گات تلنت) با این سانسور مواجه شده است.

درباره فیلم فیلم آشفتگی به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی کارگردان مشهور ایرانی به زودى و بعد از انتخاب عواکل پشت دوربین و بازیگران فیلم مراحله فیلمبرداری انجام و بازیگران جلوى دوبین این کارگردان مطرح مى روند و این فیلم تا دو هفته دیگر در میدان فاطمی کلید می خورد . در باره بازیگران این فیلم تا کنون با حامد بهداد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم اشفتگی فریدون جیرانی صحبت شده است اما حضور این دو بازیگر مطرح در فیلم جدید فریون جیرانی قطعی نشده است . به احتمال زیاد فیلم آشفتگی فریدون جیرانی برای حضور در جشنواره فیلم فجر 97 &ldquo سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر&rdquo ساخته می شود . از فیلم های فریدون جیرانی میتوان به : #فیلم خفگی #فیلم خواب زده ها #فیلم قصه پریا #فیلم پارک وی #فیلم شام آخر #فیلم گمشده #فیلم پرونده اشاره کرد . خلاصه داستان

فیلم سینمایی آشفته گی ، خلاصه رسمی فیلم منتشر نشده است اما طبق اعلام کارگردان این فیلم اثری رئالیستی و اجتماعی نیست.یک فیلم است درباره عشق وجنایت&hellip .

بازیگران

بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی، علی میلانی، احسان حاج محمدی و نازنین صلح جو

دانلود فیلم آشفتگی

دانلود فیلم با کیفیت بالا,دانلود فیلم جدید ایرانی,بهرام رادان,مهناز افشار,مهران احمدی,نسیم ادبی,علی میلانی,احسان حاج محمدی,نازنین صلح جو,


Comments

Popular Posts

دانلود فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم مست عشق

دانلود فیلم انتهای خیابان هشتم