دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد با کیفیت عالی

دانلود با سرعت بالا

کیفیت Full HD 1080p , 720p, 480p + آنونس فیلم قرار گرفت

نام فیلم : شبی که ماه کامل شد | کارگردان : نرگس آبیار | موضوع (ژانر) : اجتماعی

سال ساخت : 1396 | محصول کشور : ایران | مخاطب : بزرگسال

دانلود فیلم با کیفیت Full HD

درباره داستان

شبی که ماه کامل شد چهارمین ساخته فیلم نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی است .کارگردان این اثر سینمایی تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر با فیلم&zwnj های « نفس» ، « شیار ۱۴۳» و « اشیا از آنچه در آیینه می&zwnj بینید به شما نزدیکترند» را داشته است .زنان حاضر در هر سه فیلم او توانسته&zwnj اند جوایزی را از جشنواره&zwnj های مختلف ملی و بین&zwnj المللی دریافت کنند.

خلاصه داستان

این فیلم روایت واقعی از ازدواج عبدالحمید ریگی با فائزه منصوری است که پس از ازدواج به پاکستان فرار می&zwnj کنن.و طی ماجراهایی، برادر فائزه، شهاب منصوری توسط عبدالمالک به قتل می&zwnj رسد.این دختر جوان که از مناطق جنوب شهر تهران است درگیر عشق جوانی شهرستانی می&zwnj شود.در این مسیر، برادرش با او همراه می&zwnj شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن&zwnj ها رقم می&zwnj خورد.

بازیگران

الناز شاکردوست در نقش (فائزه منصوری)، هوتن شکیبا (عبدالحمید ریگی)، فرشته صدر عرفایی (مادر عبدالحمید)، شبنم مقدمی (مادر فائزه)، پدرام شریفی (برادر فائزه، شهاب منصوری)، فرید سجادی حسینی (پدرخوانده فائزه و شهاب)، آرمین رحیمیان (عبدالمالک ریگی)، بانی پال شومون.

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

دانلود فیلم با کیفیت بالا,دانلود فیلم جدید ایرانی,الناز شاکردوست,هوتن شکیبا,فرشته صدر عرفایی,شبنم مقدمی,پدرام شریفی,فرید سجادی حسینی,آرمین رحیمی,بانی پال شومون.,


Comments

Popular Posts

دانلود فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم مست عشق

دانلود فیلم انتهای خیابان هشتم