دانلود سریال انیمیشن ایرانی آنی و مانی قسمت 1 تا 8

دانلود سریال انیمیشن آنی و مانی با کیفیت عالی

دانلود با سرعت بالا

قرار گرفت Full HD 1080p , 720p, 480p کیفیت

نام فیلم انیمیشن : آنی و مانی | کارگردان : علی درخشی | موضوع (ژانر) :انیمیشن کمدی

سال ساخت: 1399| محصول کشور : ایران | مخاطب : کودکان

خلاصه داستان:

یک روز تعطیل خانواده خرگوشها تصمیم می گیرند به سینما بروند. مانی که برای اولین بار است به سینما آمده با قوانین سینما آشنا نیست و با خنده ها و صداهای بی جا باعث ناراحتی دیگر تماشاگران میشود.

در باره داستان:

« آنی و مانی» ، یک مینی سریال ایرانی در ژانر خانوادگی-کودک که داستان دو کودک به نام های آنی و مانی و ماجراجویی های آن ها را روایت می کند.

گردش آنی و مانی اثر ود پراکاش چاولا درباره&zwnj ی خواهر و برادری به نام&zwnj های آنی و مانی است که تصمیم گرفتند برای تفریح به بیرون شهر بروند.

آن&zwnj ها با خوشحالی سوار ماشین شدند و به طرف بیرون شهر حرکت کردند، آنی و مانی به وسط جنگل و کنار رودخانه رسیدند. آنی کمی چوب جمع کرد و آن&zwnj ها را آتش زد بعد هر دو نشستند و از غذاهایی که تهیه کرده بودند، خورند و سپس به پیاده&zwnj روی رفتند اما یادشان رفت که آتش را خاموش کنند و...

قصه و قصه گویی نقش بسیار مهمی در تکوین شخصیت کودک دارد، باعث پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار کودک می&zwnj شود و البته در تقویت و پرورش قوه&zwnj ی تخیل، ابتکار، ابداع و ایجاد عشق و علاقه به ادبیات موثر است. شنیدن قصه برای کودکان تاثیر بسیار زیادی در رشد اعتماد به نفس کودک و علاقه&zwnj مند کردن او به داشتن آزادی و عدالت اجتماعیدارد و همچنین علاوه بر برآورده کردن نیازهای عاطفی کودک به آماده ساختن او برای دریافت پیام&zwnj های اخلاقی و انسانی نیز مساعدت می&zwnj کند.

باصدای:

پانیز خرمی

دانلود سریال انیمیشن ایرانی آنی و مانی قسمت 1 تا 8

دانلود فیلم با کیفیت بالا,دانلود فیلم جدید ایرانی,پانیزخرمی,


Comments

Popular Posts

دانلود فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم انتهای خیابان هشتم

فیلم کوتاه جاده فرعی